Super morron och förmiddag!!! ...

Super morron och förmiddag!!! Kanon härlig dag! Vi började med frulle på kondis med bästa mostern, fortsatte på bibblan och Hollywood! Jag handlade linne, leggings och tröja:) handlade mat på alen och tog en lunch på tewes! Jag var så smart och glömde blöjorna i bilen:( vilket betydde att jag var tvungen att både klä av och byta blöja på Nova här hemma medans hon sov. Men de va inga problem, hon sov glatt vidare när jag bökat klart! Super tjejen! Hon har promenerat själv genom hela stan idag, de tyckte hon var super kul! Inne på alen hade Sofia fullt sjå att hålla reda på henne bland alla hyllor! Sofia fick ta ansvaret medans jag shoppade:) //D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0