Onsdag

Just nu sitter jag på kontoret och har en liten pause.
Jag är klar med mitt arbete för dagen och väntar just på nu att Pia ska bli klar. Då ska vi sätta oss och köra Kontrolluppgifterna så dessa blir klara!!!
Jag passar påatt skriva lite tänkte jag.
Jag brukar ju mest skriva från mobilen nu, det är för jag orkar inte starta datorn så ofta när jag är hemma. Det finns så mycket annat roligare och viktigare saker att göra=)

Natten har inte varit rolig. Nova har vaknat 5 ggr innan kl ens blivit tre. Känns som att jag sprungit fram och tillbaka hela natten. Men iaf. vid tre hade jag tröttnat så då väckte jag kenny så då fick han springa. Hon vaknade 2 ggr till innan det var morgon.
Jag förstår inte varför?! Det är väl så mycket bättre att bara sova eller?!

Min förkylning är lite bättre. Eftersom jag inte har feber så känns det lite lättare. Jag har fortfarande ont i halsen och huvet. Hostar slembollar och tjock i näsan=(
Såååå drygt!! Speciellt på nätterna, de verkar som att det hostas mer på natten, vet inte varför det är så. Kanske blir torrt eller nåt i halsen. Aja....
Hoppas att jag blir bättre snart!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Tror det blir lugnt som vanligt. Lite tv innan det är kväller. Funderar på om jag kanske ska åka hem till M.
Det beror på om K vill åka och träna eller nåt.
Men ja just ja, M ska väl åka till STHLM ikväll, så det blir nog lite ensamt att sitta hemma hos henne helt själv=) Hahahaha* Tur att jag kom på det!

Näe nu ska jag titta hur det går för Pia!

Sofia: Jag vet att jag aldrig är ensam, för du finns alltid där. Men ibland så känner jag så ändå.

 

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0